Орієнтуючись на довгострокові відносини з нашими покупцями, ми готові йти їм назустріч. Якщо товар чимось не влаштував вас або не підійшов з яких-небудь причин, завжди можна повернути його в фіто-аптеку Wialex або обміняти на іншу позицію.
Як повернути товар належної якості?
Питання про повернення та заміну вирішуються дистанційно, займаючи мінімум часу. Досить зробити кілька елементарних дій:
- Зв’яжіться зі службою клієнтської підтримки, написавши листа на електронну скриньку info@wialex.in.ua.
- Повідомте про свою проблему і заповніть відповідну заяву.
- Надішліть продукт поштою, приклавши платіжну квитанцію або чек.
- Дочекайтеся повернення грошових коштів або надходження іншого товару.
Порядок відмови від якісних товарів регулюється ст. 9 Закону України «Про захист прав споживача». У документі говориться, що до передачі замовлення можна в будь-який момент відмовитися від нього, а після вручення препарату покупцеві у останнього буде 14 календарних днів для його повернення продавцю. Умовою повернення є збереження споживчих характеристик і товарного вигляду.
Що не можна повернути?
З основного правила є ряд виключень. Так, відповідно до Додатку №3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172, не обмінюються і не повертаються наступні товари:
- Інструменти, апаратура і прилади медичні, предмети санітарії та гігієни з металу, гуми, текстилю та інших матеріалів.
- Предмети для догляду за дітьми.
- Лікарські препарати.
- Парфюмерно-косметична продукція.
- Лінзи.
- Предмети, призначені для особистої гігієни.
- Засоби для гігієнічної обробки порожнини рота.
Вимоги законодавства цілком однозначні і не підлягають розширеному тлумаченню. Бажано вивчити їх до здійснення покупки.
Як бути з товаром неналежної якості?
Якщо отриманий засіб не відповідає умовам, які містяться в договорі продажу, його, звичайно ж, можна повернути або обміняти. Порушеннями можуть вважатися:
- Недокомплект.
- Зіпсована упаковка або тара.
- Невідповідність робочим якостям, заявленим спочатку.
- Інший товар.
Порядок дій буде таким же, що і в першій частині статті. Зв’яжіться з нами — і ми врегулюємо питання, які виникають з урахуванням ваших інтересів і побажань!
Також варто врахувати той факт, що виробник залишає за собою право в односторонньому порядку без повідомлення споживача вносити зміни в колірну обробку і дизайн упаковки, а також змінювати форму випуску. Перевірка на відповідність замовленому продукту здійснюється у відділенні Нової Пошти, надалі обмін або повернення не приймається.